تولید کننده و وارد کننده انواع کود کشاورزی

ورود
0
خانه علاقه‌مندی 0 مقایسه 0 داستانک

تارنوشت

  • 1403-06-13
  • براکوئی
  • 0 دیدگاه
  • 34 اشتراک‌گذاری

کود صورتی کلرید پتاسیم ازبکستان

کود صورتی کلرید پتاسیم به دلیل قیمت پایینی که دارد یکی از پر کاربرد ترین کود های کشاورزی محسوب می شود. جهت اطلاع از قیمت و نحوه سفارش کود صورتی کلرید پتاسیم ازبکستان از طریق راه های ارتباطی درج شده در پایان این مطلب با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. این نوع کود با نام های دیگری مانند کلرور پتاس، کلرور پتاسیم، پتاسیم کلراید و سیلوبت شناخته شده است. برای استفاده از این نوع کود در کشاورزی، کشاورزان معمولا قبل از کاشت محصولات کلرید پتاسیم را روی سطح خاک در ردیف های کشت مورد استفاده قرار می دهند.

خواص کود صورتی کلرید پتاسیم برای محصولات کشاورزی

این نوع کود بسیار مورد مصرف کشاورزان برای انواع گیاهان و باغات میوه می باشد. از جمله خواصی که سبب شده این نوع کود اهمیت پیدا کند حلالیت خوب  این ماده در آب می باشد که با آبیاری خاک کود داده شده ترکیبات آن به ترکیبات محلول در خاک تبدیل شده و با افزایش دما این انحلال پذیری افزایش می یابد. استفاده از کود های کلرور پتاس در کشاورزی سبب دسترسی خوب گیاه به مواردی مانند کلسیم، نیترات ها، فسفات ها و آمینواسید ها می شود. افزودن این نوع کود به خاک گیاه سبب افزایش فعالیت مولکول های زیستی مانند آنزیم ها و نشاسته و قند شده و سبب بهبود رشد گیاه می شود. این نوع کود منبعی غنی برای تغذیه گیاه می باشد.

زمان و مقدار مصرف کود صورتی کلرور پتاس

مقدار و زمان مصرف کود کلرور پتاس بسته به نوع گیاه و عملکرد و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاک زیر کشت متفاوت می باشد. مصرف پنجاه کیلوگرم در هر هکتار کلرور پتاس توصیه می شود. این نوع کود قبل از کاشت گیاه با روش پاشیدن و یا به صورت محلول پاشی از کود کلرور پتاس پودری با حل کردن آن در آب استفاده می شود. استفاده از این نوع کود به صورت سه نوبت قبل از کاشت می باشد.

نحوه خرید کود صورتی کلرور پتاس ازبک

کود صورتی کلرور پتاس ازبک به صورت وارداتی توسط شرکت های مختلفی به بازار داخلی عرضه می شود. البته این نوع کود در سطح داخلی و توسط تعدادی از کارخانجات تولید می شود. شرکت پردیس کود با واردات مستقیم این نوع کود از ازبکستان و با حذف واسطه ها آن را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار متقاضیان قرار می دهد. جهت خرید کود کلرور پتاس ازبکستان با کیفیت از طریق شماره تماس های موجود در این سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

پردیس کود ایرانیان زمین

تولید کننده و وارد کننده انواع کود کشاورزی

09120765931

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

خبرنامه محصولات و تخفیف‌ها

از جدیدترین محصولات و تخفیف‌های مناسبتی با خبر شوید و هزینه‌ها را کاهش دهید.

قیمت رقابتی

فروش با قیمت درب کارخانه

تضمین آنالیز

تضمین ۱۰۰٪ آنالیز محصول

فروش بی واسطه

فروش بی واسطه از کارخانه

ارسال به سراسر کشور

ارسال مستقیم از مشهد مقدس