تولید کننده و وارد کننده انواع کود کشاورزی

ورود
0
خانه علاقه‌مندی 0 مقایسه 0 داستانک

تارنوشت

  • 1403-05-26
  • براکوئی
  • 0 دیدگاه
  • 34 اشتراک‌گذاری

بهترین برند کود سولوپتاس در بازار

بهترین برند کود سولوپتاس در بازار ایران را از ما بخواهید. شرکت ما با سال ها تجربه در زمینه این که مرغوب ترین کود ها را برای زمین های کشاورزی شما تولید کند در حال فعالیت موفق بوده است که خوشبختانه در طی این سال ها تجربه حتی یک متقاضی نا راضی نداشته ایم و همگی با استفاده از کود های ما توانسته اند محصولات هدف خود را بهبود ببخشند .

اگر شما هم جزو مشتریان خاص پسند برای رشد و توسعه کسب و کارتان هستید هر چه سریع تر با همکاران ما تماس بگیرید تا در سفارش کود ها به شما کمک کنند.

 

 

بررسی کیفیت کود سولوپتاس برای کشاورزی

سولفات پتاسیم به عنوان ماده ای مغذی و صد در صد ضروری در هر مرحله از رشد گیاه قابل استفاده است و علاوه بر تامین پتاسیم مورد نیاز گیاه همزمان نیاز های گیاه به سولفات را تا حد مورد نیاز تامین می کند.

مصرف این کود مرغوب و درجه یک که سال هاست اسم و خواص آن مشهور شده است در سیستم آبیاری قطره ای و خاک های قلیایی باعث اسیدی شدن منطقه اطراف ریشه شده و جذب فسفات و ریزمغذی های موجود در خاک را تسهیل می بخشد. همچنین لازم به ذکر است که پتاسیم بهترین گزینه در کشت هیدروپونیک به عنوان منبع پتاسیم است.

سولوپتاس (کود سولفات پتاسیم) در حقیقت محتوي پتاسيم و سولفور بوده و به دليل خاصيت منحصر به فرد آن کم ترين ميزان آبشويي را دارا مي باشد.

از دیگر ویژگی های آن ها این است که سولوپتاس بهترين منبع تامين کننده پتاسيم بوده و به لحاظ پايه سولفور آن به راحتي در خاک هاي شور هم مناسب و قابل استفاده مي باشد.

 

فروشنده انواع کود سولوپتاس در ایران

برند با سابقه ما با تولید کود های مرغوب سولوپتاس که بهترین خواص را دارند به شما کمک می کنند نیاز همه زمین های خود را به کود تامید کنید .

چرا که این محصول درجه یک با تاثير مثبت در توليد نشاسته، قند و انواع ويتامين ها باعث افزايش ارزش غذايي محصولات شما مي شود. سولوپتاس باعث افزايش مقاومت گياه به تنش هاي خشکي و سرما و همچنين مقاومت نسبت به بيماري ها مي گردد.

سولفات باعث کاهش PH خاک می شود  در حالي که کلريد پتاسم با داشتن يون کلر علاوه بر ايجاد سميت در گياه، شوري را نيز تشديد مي نمايد. از این که برند با سابقه ما را انتخاب می کنید نهایت تشکر را داریم. به امید جلب رضایت قلبی همه شما مشتریان عزیز

پردیس کود ایرانیان زمین

تولید کننده و وارد کننده انواع کود کشاورزی

09120765931

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

خبرنامه محصولات و تخفیف‌ها

از جدیدترین محصولات و تخفیف‌های مناسبتی با خبر شوید و هزینه‌ها را کاهش دهید.

قیمت رقابتی

فروش با قیمت درب کارخانه

تضمین آنالیز

تضمین ۱۰۰٪ آنالیز محصول

فروش بی واسطه

فروش بی واسطه از کارخانه

ارسال به سراسر کشور

ارسال مستقیم از مشهد مقدس