تولید کننده و وارد کننده انواع کود کشاورزی

ورود
0
خانه علاقه‌مندی 0 مقایسه 0 داستانک

تارنوشت

  • 1403-05-26
  • براکوئی
  • 0 دیدگاه
  • 34 اشتراک‌گذاری

سایت فروش گوگرد خانگیران + گوگرد 90%

گوگرد عدسی 90% تولید پالایشگاه هاشمی نژاد خانگیران سرخس با استفاده از تکنولوژی آلمانی با آخرین استاندارد های داخلی و خارجی تولید گردیده است.

گوگرد عدسی خانگیران حاوی آنالیز 90درصد گوگرد خالص و 10درصد خاک بنتونیت می باشد که بالاترین درصد گوگرد را شامل می شود. این نوع گوگرد در بسته بندی 25 کیلوگرمی کیسه های لمینت دو لایه با برند و مشخصات شرکت پالایشگاه گاز هاشمی نژاد بسته بندی و به فروش می رسد.

بیشترین کاربرد گوگرد عدسی در بخش کشاورزی می باشد که بعنوان قوی ترین اصلاح کننده خاک قلیایی، تامین کننده مواد ریز مغذی برای گیاهان و آفت کش قوی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

آنالیز گوگرد عدسی 90درصد خانگیران 

گوگرد 90درصد به دلیل داشتن 10درصد خاک بنتونیت به مرور زمان رطوبت خاک را جذب می نمایید و متورم میگردد و حجم آن افزایش میگردد و این افزایش حجم باعث متلاشی شدن گوگرد موجود در آن به ذرات ریزتر تبدیل شده که این امر باعث جذب مواد مغذی بهتر به خاک می گردد. 

 

مزایای گوگرد عدسی 90درصد 

گوگرد با خلوص 90 درصد یک ترکیب شیمیایی است که در مختلف صنایع و کاربردها بهره‌مندی دارد. در زیر می‌توانید مزایای استفاده از گوگرد با خلوص 90 درصد را بخوانید:

  1. کشاورزی: گوگرد به عنوان یک عنصر اساسی در تولید برخی از کودها استفاده می‌شود. این کودها برای بهبود ساختار خاک، افزایش محتوای گوگرد در خاک و کنترل آفات در مزارع استفاده می‌شوند. همچنین میزان جذب عناصر خاک را برای گیاهان افزایش می دهد

  2. صنایع آب و فاضلاب: گوگرد در صنایع آب و فاضلاب به عنوان ماده‌ای که می‌تواند به عنوان مواد اکسیدانی یا مواد ضد باکتریایی عمل کند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  3. صنایع کاغذسازی: گوگرد به عنوان یک ماده شیمیایی استفاده می‌شود تا خاصیت برخی از محصولات کاغذی را بهبود بخشد.

  4. داروسازی: در صنعت داروسازی، گوگرد به عنوان یک ماده مؤثر در تولید برخی از داروها استفاده می‌شود.

  5. صنعت لاستیک و پلاستیک: گوگرد به عنوان یک افزودنی در تولید برخی از محصولات لاستیکی و پلاستیکی به کار می‌رود.

توجه داشته باشید که در هر کاربردی، استفاده از گوگرد و دیگر مواد شیمیایی باید با دقت و بر اساس دستورالعمل‌ها و ایمنی‌های لازم انجام شود.

 

نحوه مصرف گوگرد عدسی 90درصد

این محصول می تواند همراه کودهای دیگر یا به صورت مستقل هنگام بذر پاشی استفاده شود.

  • میزان مصرف: 300 تا 400 کیلوگرم در هکتار
  • نحوه مصرف: قبل از کشت و چالکود

 

سایت فروش گوگرد خانگیران

مراکز فروش گوگرد بسیاری در سراسر کشور وجود دارد که گوگرد کشاورزی را به صورت عمده و کیلویی و با قیمت ارزان عرضه می کنند؛ از جمله گوگرد کشاورزی در‌ مراکز فروش مشهد و‌ سمنان که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و استقبال بیشتری از آن ها صورت می‌ گیرد.

این مراکز فروش به دلیل در ارتباط بودن مستقیم با تولید کننده، محصول سالم و با قیمت مناسبی عرضه می کنند؛ این عامل باعث شده است تا کشاورزان، با آسودگی بیشتری گوگرد مورد نظر را خریداری نمایند.

امروزه با ظهور روش های متنوع برای اصلاح و تقویت بازدهی نباتات، استفاده از کود های کشاورزی به عنوان روشی ارزان و آسان برای تقویت رشد، به صورت رقابتی در آمده است؛ علاوه بر این انواع متنوع کود های شیمیایی به بازار عرضه شده است که کود های گوگردی هم به عنوان یکی از عناصر ضروری گیاه حضور دارد.

در این بین، قیمت گوگرد کشاورزی  و‌ درجه یک و خالص به نسبت استفاده ای که از آن می شود به صرفه تر می باشد که تغییرات ارزی، می تواند نقش عمده ای در قیمت پایه آن داشته باشد.

اگر شما هم قصد خرید گوگرد عدسی خانگیران را دارید می توانید با مراجعه به سایت خاگیران آن را بصورت مستقیم خرید نمایید همچنین می توانید این کود را از سایت شرکت پردیس کود خریداری نمایید. جهت اطلاع از نحوه خرید و فروش و قیمت گوگرد عدسی خاگیران با ما در ارتباط باشید. 09120765931 

پردیس کود ایرانیان زمین

تولید کننده و وارد کننده انواع کود کشاورزی

09120765931

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

خبرنامه محصولات و تخفیف‌ها

از جدیدترین محصولات و تخفیف‌های مناسبتی با خبر شوید و هزینه‌ها را کاهش دهید.

قیمت رقابتی

فروش با قیمت درب کارخانه

تضمین آنالیز

تضمین ۱۰۰٪ آنالیز محصول

فروش بی واسطه

فروش بی واسطه از کارخانه

ارسال به سراسر کشور

ارسال مستقیم از مشهد مقدس