تولید کننده و وارد کننده انواع کود کشاورزی

ورود
0
خانه علاقه‌مندی 0 مقایسه 0 داستانک

تارنوشت

مراکز خرید مرغوب ترین کود مرغی پلیت در تهران

مراکز خرید مرغوب ترین کود مرغی پلیت تهران، بدون واسطه این محصول را در اختیار مشتریان می گذارند، به همین دلیل توانسته اند نقش مهمی در رونق گرفتن بازار این نوع محصول ایفا نمایند. کود مرغی پلیت، از موثر ترین و مفید ترین کودهای ارگانیک می باشد و عناصر مهم، برای رشد و پرورش گیاه را فراهم می نماید؛ زیرا دارای آمینو اسیدهای مهمی مانند سیستئین، لیزین و متیون می باشد.

توصیه هایی برای انتخاب بهترین کود پلیت مرغی

برای انتخاب بهترین کود پلیت مرغی، باید به گزینه های زیر توجه کنید:

  • بهترین کود مرغی باید فاقد از هر گونه ناخالصی مانند خاک، سنگ و شن باشد. برای این منظور می توانید ۵۰ گرم کود را در آب حل کنید، تا ناخالصی های موجود در آن را بتوانید مشاهده نمایید. در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که اگر رنگ آب قهوه ای متمایل به سیاه شد نشان می دهد از هیومیک اسید در تولید کود مرغی استفاده شده است.
  • بهترین کود مرغی باید فرآوری شده باشد، تا فاقد از حشرات، لاور و.... باشد.
  • برای اطمینان از کیفیت محصول به سراغ برندهای معتبر بروید‌.

برای انتخاب بهترین کود مرغی، باید با انواع کودهای مرغی آشنا باشید که می توان به کود مرغی خام، کود مرغی غنی شده، کود مرغ پلت شده، کود مرغی مایل و کود مرغی گرانوله اشاره کرد. کود مرغی خام، دارای مواد معدنی با ارزش و مفید است، به همین دلیل نسبت به کود گاوی و گوسفندی پر مصرف تر بشمار می رود. قیمت این نوع کود ارزان می باشد و چون از مدفوع و ادرار مرغ مادر و جوجه های مرغی به دست می آید کیفیت بالایی دارد.

کود مرغی غنی شده، دارای مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، پتاسیم، فسفر، ازت و.... می باشد. این نمونه کود مرغی چون فعالیت قارچی و آمونیاک دارد، می تواند برای گیاه مشکلات جدی ایجاد نماید. کود مرغی پلت شده، به وسیله دستگاه پلیت کننده، فشرده شده است و با حرارت کافی کاملا خشک شده و انواع کود شیمیایی و حیوانی طی فرآیندی به آن اضافه شده اند.

کود مرغی مایع، در آب حل نمی شود و به صورت چالکو یا شخم زنی استفاده می شود. کود مرغی گرانوله و کود مرغی پلتی از نظر شکل با هم تفاوت دارند ولی تمام مشخصات کود پلتی را دارا می باشد.

قیمت فروش کود مرغی پلیت در بازار تهران

قیمت فروش کود مرغی پلیت در بازار تهران، بی تاثیر از تغییرات نرخ ارز و تورم نبوده است، شایان ذکر است نوع خرید، نوع برند، کیفیت، هزینه های مراحل ترخیص کالا، اندازه بسته بندی و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت کود پلت مرغ تاثیر گذار هستند. اما این مجموعه، با فروش مستقیم خود، از طریق این سایت توانسته تا با حذف واسطه ها در حین انجام معامله، قیمتی مناسب را برای متقاضیان عرضه نماید. با سفارش از طریق این مرکز، می توانید در کنار کیفیت ممتاز محصولات، از قیمت ارزان نیز بهره ببرید.

پردیس کود ایرانیان زمین

تولید کننده و وارد کننده انواع کود کشاورزی

09120765931

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

خبرنامه محصولات و تخفیف‌ها

از جدیدترین محصولات و تخفیف‌های مناسبتی با خبر شوید و هزینه‌ها را کاهش دهید.

قیمت رقابتی

فروش با قیمت درب کارخانه

تضمین آنالیز

تضمین ۱۰۰٪ آنالیز محصول

فروش بی واسطه

فروش بی واسطه از کارخانه

ارسال به سراسر کشور

ارسال مستقیم از مشهد مقدس