تولید کننده و وارد کننده انواع کود کشاورزی

ورود
0
خانه علاقه‌مندی 0 مقایسه 0 داستانک

تارنوشت

  • 1403-05-26
  • براکوئی
  • 3 دیدگاه
  • 34 اشتراک‌گذاری

اگه کود پلت مرغی برای محصولات کشاورزی استفاده نکنیم چه می شود؟

در این محتوا می خواین در مورد اینکه اگه از پلت مرغی برای زمین های کشاورزی خود استفاده نکنیم چه اتفاقی برای محصولات ما ممکن است بیفتد؟


همه میدانیم که کود پلت مرغی حاوی عناصر غذایی اصلی مانند نیتروژن، فسفر و پتاسیم است که برای رشد و پرورش گیاهان، بسیار ضروری هستند. 
که البته اینکه از کجا تهیه کنیم که ماده آلی و درصد عناصر بالاتری نسبت به سایر کودهای مشابه داشته باشد، بسیار حائز اهمیت می باشد.
عدم استفاده از این نوع کود، باعث کاهش عناصر اصلی خاک می شود و به مرور زمان خاک ما که منبع تامین انرژی گیاه است، خالی از انواع مواد مغذی شده و در نتیجه بسیار ضعیف میگردد.

به عبارت ساده تر، دیگر خاک هیچگونه ویتامینی برای تغذیه و رشد و نمو گیاه ندارد و درنتیجه منجر به کاهش عملکرد و کیفیت محصولات میگردد.

آیا میدانستید که اگر از کود پلت مرغی که کاملا ارگانیک است، استفاده نکنید و به جای آن از انواع کودهای شیمیایی بکارگیری گردد، به مروز زمان باعث کاهش عملکرد خاکتان می شود و در نتیجه تنها هزینه های اقتصادی شما افزایش پیدا می نماید.

اثر دیگر استفاده نکردن از کود ارگانیک پلت مرغی، اثر زیست محیطی است که استفاده از کودهای شیمیایی به جای کود پلت مرغی ممکن است منجر به آلودگی خاک و آب شود. در عوض، استفاده از کودهای ارگانیک یا روش‌ های بیولوژیکی می‌تواند به حفظ سلامت خاک و محیط زیست کمک کند.

به طور کلی، انتخاب بین استفاده یا عدم استفاده از کود پلت مرغی، تنها بستگی به شرایط محیطی، اقتصادی و فنی مزرعه و ترجیحات شما دارد.

پس بهتر است با انتخابی درست، محصولی با کیفیت، بهداشتی و مقرون به صرفه را برای داشتن جامعه ای سالم استفاده نماییم.

در انتخاب خود، بسیار دقت نمایید.

باعث مسرت ماست که نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین پست برای ما کامنت بفرمایید. با تشکر

پردیس کود ایرانیان زمین

تولید کننده و وارد کننده انواع کود کشاورزی

09120765931

3 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

خبرنامه محصولات و تخفیف‌ها

از جدیدترین محصولات و تخفیف‌های مناسبتی با خبر شوید و هزینه‌ها را کاهش دهید.

قیمت رقابتی

فروش با قیمت درب کارخانه

تضمین آنالیز

تضمین ۱۰۰٪ آنالیز محصول

فروش بی واسطه

فروش بی واسطه از کارخانه

ارسال به سراسر کشور

ارسال مستقیم از مشهد مقدس